معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته عضویت و ارزیابی / گزارش جلسه یازدهم کمیته عضویت و ارزیابی

گزارش جلسه یازدهم کمیته عضویت و ارزیابی

مهمانان جلسه: آقایان مهندس هاشمی، مهندس زنده دل.

جلسه یازدهم کمیته عضویت و ارزیابی مورخ ۰۵/۰۸/۹۵ ساعت ۱۷ با حضور آقای مهندس اربابی دبیر هیات مدیره و نمایندگان شرکتهای سبلان سوله کاران و صنایع فلزی ایران در محل دفتر انجمن برگزار گردید.
در جلسه فوق آقای مهندس اربابی در خصوص رزومه ی آقایان مهندس زنده دل و مهندس هاشمی توضیحاتی را ارائه فرمودند.
ایشان در پاسخ به سوال آقای مهندس هاشمی که آیا کل اعضای انجمن همکاری لازم جهت رتبه بندی را انجام میدهند یا خیر، فرمودند که اعضاء به صورت داوطلب عضو انجمن هستند و هیچ اجباری به رعایت تصمیمات انجمن ندارند و اعضای هیات مدیره در جهت رفاه و تامین خواسته های اعضاء و کوتاه کردن مسیرهای رسیدن به اهداف اعضا را همراهی می نمایند و از آنجایی که کارفرما جهت کارهای مناسب از انجمن استعلام می نماید و ما اعضا را معرفی می کنیم و در حال حاضر اعضا به چهار گروه تقسیم می شوند( بر اساس میزان تناژ تولیدی). بنابر این عضوی که وارد رتبه بندی می شود به نفعش است که همکاری کند و ما به این نتیجه رسیدیم که اعضا در حال رفع ایرادها و خودسازی هستند و شاخص های رتبه بندی برایشان اهمیت دارد که ۷۰ درصد اعضاء اعلام موافقت نموده اند.
آقای مهندس صفاتی فرمودند شرکت متقاضی درکمیته ی عضویت و ارزیابی، بررسی می شود اما شاخصی جهت اندازه گیری برای آن وجود ندارد. پروژه ی رتبه بندی به این صورت است که شاخص ها باید تعریف گردد و پس از بررسی شرایط کارخانه، شاخص ها تعیین و اعضا رتبه بندی گردند.
آقای مهندس زنده دل فرمودنـد این پروژه می بایست با پشـتوانه ی علمی انجام گردد و اگر این پروژه به درسـتی انجام شـود می تواند در کنفرانس ها پرزنت و مطرح گردد.
در ادامه آقای مهندس اربابی سوال فرمودند که امکانات لازم جهت رتبه بندی چیست؟
آقای مهندس زنده دل در پاسخ به کمیته ی راهبری ( کمیته سیاستگذار ) اشاره نمودند که اعضای کمیته عضویت و ارزیابی به دلیل آشنایی با اعضای صنف، می توانند عضو این کمیته باشند که آقای مهندس هاشمی در ادامه فرمودند تعداد نفرات کمیته فوق ۵ نفر کافیست.
از نظر آقای مهندس زنده دل ایجاد رغبت در اعضا جهت داوطلب شدن برای رتبه بندی موضوع مهمی به شمار می رود و در نهایت آقای مهندس اربابی فرمودند میزان تناژ و مساحت و امکانات کارخانه ها دلیل بر رتبه ی بالای آنها نیست بلکه رتبه بندی بر اساس کیفیت کار و بهره وری مشخص می گردد.
توافق گردید تا پس از تصمیمات هیات مدیره آقایان با قیمت های پیشنهاد شده در پروپوزالشان از جلسه ی آتی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمایند.
جلسه آتی روز چهارشنبه دو هفته آینده راس ساعت ۱۷:۳۰ با هماهنگی برگزار می گردد.

همچنین ببینید

چهارمین جلسه کمیته عضویت و ارزیابی

جلسه چهارم کمیته عضویت و ارزیابی مورخ ۹۳/۱۰/۱۳ساعت ۱۷ با حضور نمایندگان شرکتهای پای بند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس