معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته عضویت و ارزیابی / جلسه هشتم کمیته عضویت و ارزیابی
جلسه هشتم کمیته عضویت و ارزیابی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سازه های فولادی استان تهران
جلسه هشتم کمیته عضویت و ارزیابی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان سازه های فولادی استان تهران

جلسه هشتم کمیته عضویت و ارزیابی

جلسه هشتم کمیته عضویت و ارزیابی مورخ ۱۴/۱۱/۹۴ ساعت ۱۸با حضور آقای مهندس اربابی دبیر هیات مدیره و نمایندگان شرکتهای سازه های فولادی باقرزاده، تیرناوه، عمران پل، سازه اندیشه نسیم البرز و باربد فن آور در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

در جلسه فوق موضوع بررسی روند ارزیابی و رتبه بندی شرکت ها و تعیین شاخص های امتیازدهی مورد بررسی قرار گرفت و آقایان حاضر در جلسه نظرات خود را مطرح نمودند.
به پیشنهاد آقای مهندس بیدی حضور مهندسین مشاور در این زمینه لازم بوده که با مطالعات کامل این پروژه را انجام دهند و همچنین بحث تامین منابع مالی و بودجه آن از جانب آقای مهندس اربابی مطرح گردید که می توان از شرکت های اسپانسر استفاده نمود.
طبق پیشنهاد آقای مهندس حقیقی، مهندسین مشاور باید نظرات کارشناسانه خود را در جلسه کمیته مذکور مطرح نمایند تا مورد بررسی اعضاء قرار گیرد و در ادامه آقای مهندس ضیائی فرمودند این پارامترها باید با ذکر کامل جزئیات آیتم ها مطرح گردند.
طی گفتگو و تبادل نظر اعضاء حاضر در جلسه، آقای مهندس بیگلری با ابراز موافقت خود در خصوص حضور تیم کارشناسی بیان فرمودندکه تعیین پارامترها توسط اعضاء کمیته و امتیاز بندی پارامترها توسط مهندسین مشاور صورت پذیرد.
همچنین طبق نظر آقای مهندس حبیبی ابتدا هدف از رتبه بندی و امتیازدهی و کاربرد و منافع آن باید مشخص گشته و تعیین پارامتر ها باید براین اساس صورت پذیرد و آقای مهندس اربابی در ادامه پیشنهاد دادند پس از تعیین پارامترهای رتبه بندی، طی فراخوانی به اعضاء انجمن اطلاع رسانی و نظرخواهی شود تا اهمیت موضوع برای اعضاء مشخص گردد.
آقای مهندس حبیبی شیخ احمد روند کلی ارزیابی و رتبه بندی شرکت ها را که از پیش تدوین کرده بودند در جلسه مطرح نمودند و مقرر گردید دبیرخانه آن را برای اعضاء کمیته ایمیل نماید.
طی مذاکرات به عمل آمده و جمع بندی موضوع و رای گیری، مقرر گردید در ابتدا پارامترهای رتبه بندی توسط اعضاء کمیته تا روز دوشنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۴ گردآوری و مصوبه الکترونیکی گردد تا در جلسه روز سه شنبه جمع بندی و نهائی گردد و همزمان آگهی درخواست مهندسین مشاور جهت مطالعات دقیق تر در روز شنبه مورخ ۱۷/۱۱/۹۴ چاپ گردد.
جلسه در ساعت ۲۰ پایان یافت.
جلسه آتی روز سه شنبه مورخ ۲۰/۱۱/۹۴ راس ساعت ۱۸ با موضوع بررسی پارامترهای رتبه بندی شرکت ها در محل دفتر انجمن برگزار می گردد.
اسامی اعضای حاضر در این جلسه:
۱. آقای مهندس اربابی شرکت امید سوله
۲. آقای مهندس حبیبی شیخ احمد شرکت سبلان سوله کاران
۳. آقای مهندس بیدی شرکت تیرناوه
۴. آقای مهندس حقیقی شرکت عمران پل
۵. آقای مهندس بیگلری شرکت سازه اندیشه نسیم البرز
۶. آقای مهندس ضیائی شرکت باربد فن آور
۷. آقای مهندس حبیبی شرکت صنایع فلزی ایران

همچنین ببینید

چهارمین جلسه کمیته عضویت و ارزیابی

جلسه چهارم کمیته عضویت و ارزیابی مورخ ۹۳/۱۰/۱۳ساعت ۱۷ با حضور نمایندگان شرکتهای پای بند …

یک دیدگاه

  1. دکتر علیرضا حسینی

    آقای مهندس بیدی مدیرعامل شرکت تیر ناوه
    لطفا معوقات مانده صدها کارگر اخراج شده از دو سال پیش را پرداخت فرمایید آقای بیدی (سومین نفر از سمت چپ – سیبیل) ما جمعی از کارگران و کارمندان که نه اداره کار به دادمون رسید و نه دادگاههای بی طرف ! شمارا به خدا میسپاریم تا از عدالتش در امان نمانید . مطمئن باشید که هرگز در اهدافتون پیروز نخواهید شد چون آه و ناله زن و بچه یه قشر مظلوم پشت سرتان است همانطور که در دعوت به عراق ۱۰ روز پشت میله های زندان بودید و این آخر و عاقبت خداناشناسانی است که با کمی سرمایه ادعای خدایی میکنند باشد که هرگز آدم نشوی و بویی از انسانیت نبردی روباه حلیه گر . خدایا شکرت که هستی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس