معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته ارتباطات با سازمان ها و ارگانها / جلسه هفدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه هفدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه هفدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۱۵/۱۰/۹۴ ساعت ۱۶ با حضور نمایندگان شرکتهای استن غرب، سازه های فولادی ایستا و سازه و سوله ماموت ( عضو جدید ) در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

میهمان جلسه: آقای مهندس پیمان مهرانی (مدیر کارخانه سازه و سوله ماموت).

جلسه هفدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۱۵/۱۰/۹۴ ساعت ۱۶ با حضور نمایندگان شرکتهای استن غرب، سازه های فولادی ایستا و سازه و سوله ماموت ( عضو جدید ) در محل دفتر انجمن برگزار گردید.
در جلسه فوق آقای مهندس شهیدی توضیحاتی در خصوص هدف شکل گیری انجمن صنفی سازه و فولاد و کلیاتی از اهداف سال ۹۴ کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها را مطرح نمودند و موضوع برقراری ارتباط با سازمانهای دولتی از جمله بنیاد تعاون ناجا و اداره صنعت و معدن و نتایج نشست های برگزار شده را مورد بررسی قرار دادند.
آقای مهندس مهرانی با استقبال از فعالیت های انجمن صنفی و کمیته ها اعلام آمادگی همکاری خود را جهت پیشبرد اهداف نمودند و در خصوص مبحث ارتباط با همکاران و اجرایی نمودن کلون های کاری و هسته ای اجرایی در حوزه جغرافیایی مختلف استان، اظهار داشتند که این موضوع را شرکت ماموت در سال گذشته اجرا نموده و موافق انجام این همفکری می باشند.
به پیشنهاد آقای مهندس محبی مهر، آقای مهندس مهرانی عضویت در کارگروه ارتباط با سازمانها و ارگانها را پذیرفتند و مقرر گردید دبیرخانه اهداف این کارگروه و اسامی دیگر کارگروه های انجمن را جهت بررسی و عضویت در اختیار ایشان قرار دهد.
همچنین مقرر گردید پیگیری مکاتبات صورت گرفته با بنیاد تعاون ناجا و اداره صنایع از طریق دبیرخانه صورت پذیرد.
جلسه آتی با موضوع بررسی نتیجه مکاتبه با بنیاد تعاون ناجا و نشست همفکری اعضاء و بررسی نشریه داخلی انجمن در محل دفتر انجمن برگزار خواهد شد.
جلسه در ساعت ۱۷:۳۰ پایان یافت.

اسامی اعضای حاضر در این جلسه:
۱. آقای مهندس محبی مهر شرکت استن غرب
۲. آقای مهندس شهیدی شرکت سازه های فولادی ایستا
۳. آقای مهندس مهرانی شرکت سازه و سوله ماموت

همچنین ببینید

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس