معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته ارتباطات با سازمان ها و ارگانها / جلسه بیستم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه بیستم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه بیستم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۰۲/۱۲/۹۴ ساعت ۱۸ با حضور آقای مهندس بیدی عضو هیات مدیره و نمایندگان شرکتهای سانا، سازه های فولادی ایستا، سازه گستر جم و فولاد پارس آشیان در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

جلسه بیستم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۰۲/۱۲/۹۴ ساعت ۱۸ با حضور آقای مهندس بیدی عضو هیات مدیره و نمایندگان شرکتهای سانا، سازه های فولادی ایستا، سازه گستر جم و فولاد پارس آشیان در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

در جلسه فوق آقای مهندس بیدی گزارش عملکرد یک ساله کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها را که توسط دبیرخانه تهیه شده بود جهت درج در شماره اول نشریه انجمن تکمیل فرمودند و مقرر گردید دبیرخانه آن را برای اعضاء کارگروه از طریق ایمیل ارسال نماید تا در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال نمایند.

در خصوص آیتم شماره ۵ اهداف (شناسایی و تدوین عناوین مشکلات و چالش های صنف و صنعت سازندگان سازه های فلزی و ارائه راهکار) مقرر گردید دبیرخانه مکاتبه ای با آقای مهندس محبی مهر صورت دهدکه ایشان مقاله ای در خصوص آیتم مذکورجهت درج در نشریه اسفند ماه تهیه نمایند.

بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه معرفی شرکت ها ، نام و هزینه چاپ ماهنامه صورت پذیرفت و آقای مهندس عطائی توضیحات کاملی را در این خصوص مطرح فرمودند و مقرر گردید نشریه با آرم انجمن و لوگوی(پیام سازه سازان) با فونت نستعلیق چاپ گردد.

همچنین مقرر گردید دبیرخانه فراخوانی با موضوع درج لوگوی شرکت های داوطلب در نشریه برای اعضا ارسال نماید تا در صورت تمایل با پرداخت مبلغ ۵۰.۰۰۰ تومان جهت چاپ لوگو در نشریه اقدام نمایند.

مقرر گردید شرکت ها جهت معرفی شان در ماهنامه علاوه بر رزومه، عکس فرد یا تصویری که علاقمند به چاپ آن هستند را به دبیرخانه ارسال نمایند و صفحه ای نیز به مطالب علمی اختصاص یابد که جمع آوری مطالب علمی اسفند ماه را آقای مهندس عطائی قبول زحمت فرمودند و تدوین مطالب علمی فروردین ماه را طی مکاتبه ای از آقای مهندس حیدریان (شرکت آکام فولاد) درخواست نماییم.

جلسـه آتی با موضوع جمع بندی اهداف سال ۹۴ و تعیین اهداف سال ۹۵ دو هفته آینده با هماهنگی دبیرخانه در محل دفتر انجمن برگزار می گردد.

اسامی اعضای حاضر در این جلسه:

۱. آقای مهندس بیدی شرکت حدید سازه پرند

۲. آقای مهندس عطائی شرکت سازه اندیشه نسیم البرز

۳. آقای مهندس شهیدی شرکت سازه های فولادی ایستا

۴. آقای مهندس احمدیان شرکت سازه گستر جم

۵. آقای مهندس موسوی شرکت فولاد پارس آشیان

همچنین ببینید

جلسه هفدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه هفدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۱۵/۱۰/۹۴ ساعت ۱۶ با حضور نمایندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس