معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته ارتباطات با سازمان ها و ارگانها / گزارش جلسه شانزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

گزارش جلسه شانزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

 جلسه شانزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۰۹/۲۹ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای مهندس بیدی عضو هیئت مدیره و نمایندگان شرکتهای استن غرب و سازه گستر جم در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

جلسه شانزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۰۹/۲۹ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای مهندس بیدی عضو هیئت مدیره و نمایندگان شرکتهای استن غرب و سازه گستر جم در محل دفتر انجمن برگزار گردید.
در این جلسه پیش شماره نشریه داخلی انجمن که توسط آقای مهندس عطایی تهیه و تنظیم گردیده، مورد بررسی قرار گرفت و و مقرر گردید معرفی چهره برجسته سال ۹۳، آقای مهندس صفایی مدیر عامل محترم شرکت کوپال در این پیش شماره صورت پذیرد.
همچنین پیش نویس تفاهم نامه بنیاد تعاون ناجا که توسط آقای مهندس شهیدی تنظیم گردیده، مورد بررسی قرار گرفت و به تایید آقایان حاضر در جلسه رسید و مقرر گردید مکاتبات و پیگیری ها تا حصول عقد تفاهم نامه از طریق دبیرخانه انجمن صورت پذیرد.
در خصوص ردیف شماره سه اهداف سال ۹۴ با موضوع ارتباط با نهادهای استانی و منطقه ای، مذاکره ی تلفنی ما بین آقای مهندس بیدی و آقای مهندس قنبری (خانه صنعت و معدن) صورت گرفت و مقرر گردید جهت ادامه و گسترده تر شدن روابط با خانه صنعت و معدن نشستی با ایشان صورت پذیرد و نتیجه در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.
در خصوص ردیف شماره هفت اهداف سال ۹۴ با موضوع ایـجاد ارتبـاط با هـمکاران، مقرر گردید جهت اجـرایی نمودن کلون های کاری و هسته های اجرایی در حوزه جغرایایی مختلف استان، فراخوانی به اعضاء ارسال شود و از افراد علاقمند به همفکری، دعوت به عمل آید تا در جلسه آتی کمیته ارتباطات حضور به هم رسانند.
جلسه آتی با موضوع بررسی نتیجه مکاتبه با بنیاد تعاون ناجا و نشست همفکری اعضاء با هماهنگی در محل دفتر انجمن برگزار خواهد شد.

 اسامی اعضای حاضر در این جلسه : 

۱.    آقای مهندس محبی مهر                                   شرکت استن غرب
۲.    آقای مهندس بیدی                                           شرکت حدید سازه پرند
۳.    آقای مهندس احمدیان                                      شرکت سازه گستر جم

همچنین ببینید

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس