معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته ارتباطات با سازمان ها و ارگانها / جلسه سیزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه سیزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه سیزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۰۷/۰۵ ساعت ۱۵ با حضور آقای مهندس بیدی عضو هیئت مدیره و نمایندگان شرکتهای استن غرب ، تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان، سازه های فولادی ایستا، فولاد پارس آشیان و آران سیج در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

  مهمانان جلسه:

آقای مهندس رازقی (مدیر بازرگانی شبکه تلویزیونی بازار)، آقای مهندس عادلی (مشاور مدیر شبکه تلویزیونی بازار)، آقای مهندس بداغی (مدیر روابط عمومی شبکه تلویزیونی بازار)
جلسه در ساعت ۱۵ با حضور آقایان رسمیت یافت.
در ابتدای جلسه فوق آقای مهندس بیدی به معرفی انجمن صنفی تولید کنندگان سازه های فولادی استان تهران و هدف از تشکیل آن پرداختند و جناب آقای مهندس بداغی توضیحاتی در خصوص فعالیت شبکه بازار و بیان اهداف آن که شامل حمایت از تولید ملی، اقتصاد ملی، کالا و خدمات ایرانی می باشد را ارائه فرمودند.
تبادل نظر در خصوص بحث های مشارکتی و بازرگانی تبلیغات انجمن در شبکه بازار انجام شد که در این راستا آقای مهندس رازقی اذعان داشتند برنامه ریزی و هدف گذاری ها در شبکه بازار بر اساس بودجه بندی هایی است که دولت در نظر گرفته و شامل بودجه های اقتصادی، معارف، سیاسی و … می باشد و هدف امسال شبکه بازار، بر اساس کمک به اصناف مختلف در جهت بهبود و حمایت از تولیدات داخلی می باشد.
طی این جلسه آقای مهندس بیدی تفاوت های استفاده از سازه های فولادی که به صورت استاندارد ساخته شده و توسط مهندسین بخش QC  درکارخانه ها مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند را با سازه های بتونی مطرح کرده و امیدوار بودند که بتوان از طریق رسانه و مساعدت عوامل شبکه بازار، میزان آگاهی و شناخت مردم نسبت به ایمنی بالای سازه های فولادی را افزایش داد که در این راستا پیشنهاد تخصیص زمان برای ساخت برنامه فرهنگی و بحث های اقتصادی سازه های فولادی، مناظره با شهرداری، اداره راه و سایر سازمانها توسط ایشان مطرح گردید و همچنین پیشنهاد فیلمبرداری در کارخانجات سازه های فولادی جهت آشنایی مردم با نحوه فعالیت کارخانجات این صنف را در شبکه بازار مطرح کردند.
در ادامه آقای نظری چند مورد را جهت معرفی بخش صنعت سازه های فولادی برای تبلیغات در شبکه مطرح کردند که شامل معرفی صنعت سازه فلزی، معرفی استاندارد های سازه، معرفی کالاهای مرغوب صنعتی سازه، قیمت گذاری ها در سازه های استاندارد و نحوه کنترل و نظارت سازه می باشد.
به پیشنهاد آقای مهندس رازقی مقرر گردید جزئیات آگهی تبلیغاتی توسط اعضاء کمیته تهیه و بررسی شود و متنی در این خصوص آماده گردد.
همچنین مقرر گردید تفاهم نامه فی ما بین انجمن و شبکه بازار با یک سری تغییرات توسط آقای مهندس بیدی در هیات مدیره مطرح گردد و مجددا” مورد بررسی قرار گیرد.
مقرر گردید تفاهم نامه ناجا توسط آقای مهندس بیدی و مهندس شهیدی تهیه گردد.
تاریخ جلسه آتی با هماهنگی اعلام می گردد.
اسامی اعضای حاضر در این جلسه : 
۱. آقای مهندس محبی مهر                                   شرکت استن غرب
۲. آقای مهندس بیدی                                         شرکت حدید سازه پرند
۳. آقای مهندس شهیدی                                      شرکت سازه های فولادی ایستا
۴. حاج آقا نظری                                               تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان
۵. آقای مهندس موسوی                                      شرکت فولاد پارس آشیان
۶. آقای مهندس چناری                                       شرکت آران سیج

همچنین ببینید

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس