معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته ارتباطات با سازمان ها و ارگانها / جلسه یازدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه یازدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه یازدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۰۵/۱۹ساعت ۱۶:۳۰ با حضور آقای مهندس بیدی عضو هیئت مدیره و نمایندگان شرکتهای استن غرب ، سانا، سازه گستر جم و تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

جلسه یازدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۰۵/۱۹راس ساعت ۱۶:۳۰ در دفتر انجمن برگزار گــــــــــردید.

در این جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص چاپ نشریه داخلی انجمن (در راستای اجرایی نمودن بند ۴ شرح وظایف کارگروه فوق و به منظور مدیریت بر طراحی و اجرای چاپ خبرنامه داخلی) و زمان بندی انتشار آن صورت پذیرفت و مقرر گردید تهیه پیش نویس و نمونه مطالب ( بیان اهداف انتشار نشریه داخلی و اخبار مربوط به صنف ) و مراحل چاپ نشریه داخلی با مسئولیت و مدیریت آقای مهندس عطائی انجام پذیرد که ایشان تقاضای همکاری و همدلی از اعضای انجمن را داشتند.
طبق پیشنهادات آقایان حاضر در این جلسه و بررسی های انجام شده، آقای مهندس عطایی چاپ و انتشار پیش شماره نشریه انجمن صنفی تولید کنندگان سازه های فولادی را در تاریخ ۰۲/۰۶/۹۴ قبول زحمت فرمودند.
مقرر گردید آقای مهندس مصطفی احمدیان (نماینده شرکت سازه گستر جم)، عضو جدید کارگروه ارتباط با سازمانها و ارگانها، در تهیه نشریه داخلی انجمن با آقای مهندس عطائی همکاری فرمایند.
در این جلسه علاوه بر رسیدگی و به نتیجه رساندن قدم اول گروه ۷ از شرح وظایف کمیته ارتباطات، با مسئولیت آقای مهندس عطائی، گزارشی از نشست های موفقیت آمیز برگزار شده فی ما بین اعضای کارگروه ارتباطات (آقایان مهندس بیدی، مهندس عطائی و مهندس شهیدی) با بنیاد تعاون ناجا و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط آقای مهندس بیدی تهیه و مورد بررسی قرار گرفت.
پیرو جلسه برگزار شده مقرر شد تفاهم نامه ای با متن پیشنهادی دبیرخانه انجمن تهیه و پس از نظرخواهی از اعضاء کمیته، طی نامه ای به اداره اداره صنایع ارسال شود.

اسامی اعضای حاضر در این جلسه :

۱. آقای مهندی محبی مهر شرکت استن غرب

۲. آقای مهندس بیدی شرکت حدید سازه پرند

۳. آقای مهندس عطایی شرکت سازه اندیشه نسیم البرز

۴. آقای مهندس احمدیان شرکت سازه گستر جم فراز پایدار

۵. حاج آقا نظری تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان

همچنین ببینید

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمان ها و ارگان ها

جلسه نوزدهم کمیته ارتباط با سازمانها و ارگانها مورخ ۹۴/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور آقای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس