معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته تدوین و فناوری های نوین / جلسه بیستم کمیته فن آوری های نوین

جلسه بیستم کمیته فن آوری های نوین

 جلسه بیستم کمیته فن آوری های نوین مورخ ۹۴/۰۶/۱۱ ساعت ۱۶ با حضور نمایندگان شرکت های مجتمع فولاد آبتین، سازه صنعت نهالی ، تیر ناوه و صنایع فلزی ایران در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

 میهمان: آقای مهندس تقی نسب .

جلسه در ساعت ۱۶ با حضور آقایان رسمیت یافت.
در جلسه فوق اطلاعاتی که شرکت حربا در خصوص محصول موم پرایمر به صورت مکتوب در اختیار دبیرخانه انجمن قرار داده بود مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه پیرو نامه دبیرخانه انجمن با موضوع تکمیل اهداف ، آیتم های اهداف پیشنهادی سال ۹۴ مجدد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آیتم شماره ۱ اهداف ( گرد آوری مراحل iso، آیین نامه های اجرایی محصولات فولادی تحت روش جوشکاری ) به پایان رسیده و در بایگانی کمیته فوق موجود می باشد.
مقرر گردید به پیشنهاد آقای مهندس شریعت پناهی در خصوص آیتم دوم اهداف ( معرفی نرم افزار های مرتبط موجود در بازار به اعضاء ) دبیرخانه انجمن با شرکت سوله پرداز جهت دریافت نرم افزار نمایشی ( مدل سازی سوله ) مکاتبه نماید تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین پیشنهاد گردید اطلاع رسانی در سایت انجمن با موضوع نرم افزارهای تعمیر و نگهداری انجام شود.
مقرر گردید نرم افزاری در رابطه با برنامه های یکپارچه تولید ظرف سه ماه آینده توسط آقای مهندس تقی نسب ارائه شود.
مقرر گردید به پیشنهاد آقای دکتر نهالی در خصوص آیتم شماره ۳ ( بازدید از کارخانه ها و پروژه های موفق صنف ) جهت بررسی سه حوزه تخصصی QC، تولید و انبار با رایزنی کلیه اعضای کمیته، سه کارخانه دیگر جهت بازدید انتخاب شده و هر دو ماه یکبار بازدیدی صورت پذیرد که در نهایت با استاندارد سازی و تهیه یک فرمت کلی به عنوان شاخص بتوان این آیتم را به صورت هدفمند و کارشناسانه پیش برد.
در خصوص آیتم شماره ۴ اهداف ( اطلاع رسانی نمایشگاه ها و سمینارهای مرتبط داخلی و خارجی ) آقای مهندس شریعت پناهی پیشنهاد دادند که این اطلاع رسانی از طریق دبیرخانه انجمن استمرار یابد.
به پیشنهاد آقای دکتر نهالی در مورد آیتم ۵ اهداف پیشنهادی ( ایجاد بخش نمایشگاه مجازی تجهیزات و ماشین آلات نوین ساخت و نصب بر روی پایگاه اینترنتی ) سایتی جهت اطلاع رسانی، کارشناسی، فروم گفتگو و خرید و فروش تجهیزات و ماشین آلات اعم از نو یا دست دوم، خارجی و ایرانی راه اندازی گردد و هزینه های آن از اسپانسری هر واحد ذینفعی تامین گردد و نتایج آن در انجمن مورد بررسی قرار گیرد.
مقرر گردید تا اعضاء محترم کمیته هزینه های هر مورد لازمه را کتبا” به انجمن اعلام فرمایند تا سریعا” مبلغ هزینه در اختیار کمیته قرار بگیرد.
جلسه در ساعت ۱۸ به اتمام رسید.
جلسه آتی مورخ  ۰۸/۰۷/۹۴ با موضوع معرفی نرم افزار اتوماسیون تولید توسط مهندس تقی نسب در دفتر انجمن برگزار می گردد.
اسامی اعضای حاضر در این جلسه :
۱. آقای مهندس شریعت پناهی                                   مجتمع فولاد آبتین
۲. آقای دکتر نهالی                                                  سازه صنعت نهالی
۳. آقای مهندس موسی الرضایی                                  شرکت تیرناوه
۴. خانم مهندس مظفری                                          صنایع فلزی ایران

همچنین ببینید

جلسه بیست و سوم کمیته فن آوری های نوین

جلسه بیست و سوم کمیته فن آوری های نوین

 جلسه بیست و سوم کمیته فن آوری های نوین مورخ ۹۴/۰۹/۲۴ ساعت ۱۶ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس