معماری
خانه / گزارش جلسات کمیته ها / کمیته آموزش / اولین جلسه مشترک دو کمیته استاندارد و آموزش

اولین جلسه مشترک دو کمیته استاندارد و آموزش

اولین جلسه مشترک دو کمیته استاندارد و آموزش مورخ ۹۴/۰۶/۰۲ ساعت ۱۶ با حضور نمایندگان شرکتهای سامان دژ، سولیران، پایبند سازه، ، سازه صنعت نهالی و آستو در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

پیرو موافقت هیات مدیره انجمن صنفی سازه های فولادی با تلفیق دو کارگروه استاندارد و آموزش، چند تن از اعضاء دو کارگروه در این جلسه حضور یافتند و به بررسی مباحث صورتجلسه های قبلی دو کمیته و ارائه پیشنهادات جهت پیشبرد اهداف پرداختند.
در جلسه فوق مکاتبات صورت گرفته با سازمان های معین در جلسه قبل که توسط دبیرخانه انجام شد، بررسی شده و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص استاندارد سازی نحوه فعالیت اعضاء انجمن، بر اساس استانداردهای بین المللی و آئین نامه های معتبر جهانی و ایجاد هماهنگی و همگام سازی میان اعضاء صورت گرفت.
طی مذاکرات صورت گرفته آقای دکتر نهالی پیشنهاد تعیین و ثبت شرکت یا شرکت هایی را به عنوان زیر مجموعه و مشاور انجمن صنفی مطرح فرمودند که مشمول شرایط لازم از مراجع ذیصلاح باشند تا در قالب مشارکت و سند همکاری بابت انجام محاسبات مجدد، بهینه سازی محاسبات، اجرایی نمودن محاسبات و خدمات مشاوره و حکمیت اقدام کنند و همچنین موارد مذکور جهت کالیبراسیون نیز انجام گردد.
به پیشنهاد آقایان در راستای اجرایی نمودن بند ۳ از اهداف سال ۹۴ کمیته استاندارد ( تهیه بانک اطلاعاتی استاندارد های سازه های فولادی شامل EN-AWS-ISO-AISC-ISIRI )، ارسال فراخوان به اعضاء انجمن جهت تهیه و جمع آوری بانک اطلاعاتی هر کدام از ایشان، توسط دبیرخانه انجمن صورت گیرد.
مقرر شد پیگیری آموزش استاندارد EN1090 از آقای مهندس ایمانیان توسط دبیرخانه انجمن صورت گیرد.
همچنین به پیشنهاد آقای دکتر نهالی همچنین مقرر شد پس از تایید هیات مدیره، فراخوانی جهت اعضاء در خصوص جمع آوری حداقل صد مورد از نکات مربوط به بهداشت و ایمنی پیشگیرانه در محیط کار، با هدف جمع بندی این موارد در راستای استفاده کاربردی از تجارب و توانمندی های اعضاء توسط دبیرخانه انجمن تهیه و نتایج گردآوری شود.
جلسه آتی مورخ ۰۶/۰۷/۹۴ روز دوشنبه ساعت ۱۶ با موضوع بررسی مجدد و بازخوانی و اصلاح اهداف مصوب شده دو کمیته تلفیقی استاندارد و آموزش تشکیل می گردد.

اسامی اعضای حاضر در این جلسه :

۱. آقای مهندس سهرابی شرکت سامان دژ

۲. آقای مهندس بصیری شرکت سولیران

۳. آقای مهندس میرزایی شرکت پایبند سازه

۴. آقای دکتر نهالی شرکت سازه صنعت نهالی

۵. آقای مهندس فرزانه شرکت آستو

همچنین ببینید

دومین جلسه تلفیقی کمیته استاندارد و آموزش

  جلسه کمیته استاندارد و آموزش مورخ ۲۰/۰۷/۹۴ ساعت ۱۶ با حضور نمایندگان شرکتهای سوله طبرستان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس